کاســیو


کاسیو یکی‌از برندهایی است که روی وسایل زیادی دیده‌ایم که بسیار مشهور و با کیفیت هستند. شاید بیشتر از ساعت مچی، کاسیو را با دستگاه های سینتی سایزر و ماشین حساب شناخته باشید، چون این برند روی همه ماشین حساب ها دیده می‌شد.
ماشین حساب هایی که در زمان خود بسیار مدرن و عجیب به نظر می رسیدند و به همین خاطر شاید شما هم از کسانی باشید که کاسیو را با ماشین حساب و جی-شاک می‌شناسید.
مؤسس این شرکت، کاشیو تادائو درسال ۱۹۴۶ کار خود را با تولید ماشین حساب، لوازم الکترونیکی و ادوات موسیقی آغاز کرد و در دوره طلایی تکنولوژیک ژاپن اوج گرفت.
اما سرنوشت ساعت کاسیو ‌بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است، در سال 1974 اولین ساعت مچی کاسیو دیجیتال با نمایشگر تاریخ، سال و روز به بازار ساعت عرضه شد.
در ادامه موفقیت جهانی این ساعت های دیجیتال، شهرتی فراتر از ساعتهای مچی کوارتز و آنالوگ هم کسب کرد و به یکی از بزرگترین تولید کنندگان ساعت دنیا تبدیل شد. کاسیو با تحولی بزرگ در صنعت ساعت سازی ، اولین مدل ساعت های ضد ضربه جی-شاک به نام Dw-5000c را ارائه کرد. بیشتر این ساعت مچی ها با باتری های بادوام 10 ساله و مقاومت در برابر آب تا 100 متر، در انواع ورزش و صنایع رزمی مورد استفاده قرار می گیرند.
از دیگر فلسفه‌های کار در شرکت‌هایی همچون کاسیو می‌توان به ارزش بالای کار سخت و زیاد اشاره کرد. بعلاوه آنها معتقدند دستاوردهای شرکت برای مشتری جذاب نیست و تنها باید محصول عالی تولید کرد. نکته‌ی دیگر این که ژاپنی‌ها ارزش زیادی برای موفقیت در زمان حال قائل هستند و تمام تلاش خود را روی آن می‌گذارند. تمام این فلسفه‌ها و اهداف باعث شد تا دپارتمان‌های طراحی متعددی در شرکت کاسیو مشغول به کار شوند. هر کدام از این دپارتمان‌ها روی توسعه‌ی محصولی کار می‌کردند که پیش‌بینی تقاضا برای آنها در یک، سه یا پنج سال آینده انجام شده بود.
ساعت کاسیو
فناوری دیجیتالی که در زمان ساخت ماشین‌حساب‌ها توسط کاسیو بهبود یافته بود، پس از موفقیت در این بازار برای ورود به بخش‌های دیگر و کوچک‌تر کردن و زیباتر کردن قطعات و محصولات الکترونیکی استفاده شد. این فناوری به کاسیو امکان داد تا وارد بخش جدیدی از بازار شده و در صنعت ساعت‌سازی فرمان‌روایی کند.
سوئیسی‌ها قرن‌ها به خاطر تولید محصولات باکیفیت در بازار ساعت نقش پیشرو و حاکم بازار را داشتند. البته تولیدکنندگان اروپایی ساعت در سال‌های پایانی دهه‌ی ۱۹۷۰، یک اشتباه استراتژیک انجام دادند. آنها تولید ساعت‌های دیجیتال را خارج از سبک کاری و شخصیت شرکت‌های خود می‌دانستند.
سوئیسی‌ها تصور می‌کردند ساعت‌های دیجیتال توانایی شکست آنها در بازار را ندارند
محصولات ابتدایی ساعت‌های دیجیتال، گران‌قیمت بودند و تنها بخش کمی از مشتریان توانایی خرید آنها را داشتند. پس از مدتی تولیدکنندگان به این نتیجه رسیدند که باید با تولید انبوه، قیمت این محصولات را تا حد ممکن پایین بیاورند تا برتری محسوسی نسبت به ساعت‌های قدیمی مکانیکی پیدا کنند .
در این میان تولیدکنندگان اروپایی هنوز با سادگی در این تصور بودند که مشتریان، زیبایی و وقار ساعت‌های مچی عقربه‌ای را برای همیشه ترجیح می‌دهند. همین طرز تفکر ساده‌انگارانه باعث شد تا رقابت به سمت تولیدکنندگان چینی و ژاپنی ساعت مچی دیجیتال برگردد. تا سال ۱۹۷۰، تولیدکندگان آسیایی تولید محصولات ارزان‌قیمت خود را به خوبی افزایش داده بودند و استراتژی تولید محصولات با کیفیت بالاتر را تیز شروع کردند. در آن زمان اروپایی‌ها ۹۷ درصد از ساعت‌های گران‌قیمت (با قیمت بیش از ۴۰۰ دلار) را تولید می‌کردند اما در بازار ارزان‌قیمت‌ها (کمتر از ۷۰ دلار) بازار را از دست داده و در بخش میان‌رده‌ها نیز نیمی از مشتریان را به سمت آسیایی‌ها روانه کردند.
تادائو کاشیو یکی از مهاجمان اصلی به قلعه‌ی مستحکم اروپایی‌ها بود. او با تولید محصولات نوآورانه‌ی متنوع، نظر بسیاری از مشتریان در سرتاسر جهان را به خود جلب کرد. او با استفاده از تجربه‌ی طولانی در بازاریابی، برند مشهور و همچنین پتانسیل تزریق سرمایه، با قدرت به این بازار جدید وارد شده و آن را تصاحب کرد. ریسک این کار بالا بود اما کاشیو و شرکتش با تولید محصولاتی متنوع در بازه‌ی قیمتی بسیار گسترده، موفقیت خود را تضمین کردند.
کاسیو اولین شرکتی بود که ساعت‌های کوارتز تولید کرد. علاوه بر ساعت‌هایی با قابلیت نمایش زمان مناطق زمانی مختلف، دما، فشار، ارتفاع و حتی موقعیت یابی، از نوآوری‌های این شرکت ژاپنی بودند. پس از چندین سال فعالیت، برند ساعت‌های کاسیو مانند ماشین‌حساب‌هایش به هویتی برای این شرکت تبدیل شده است. اولین محصول کاسیو در بازار ساعت‌های مچی دیجیتال، CASIOTRON نام داشت. این ساعت علاوه بر نمایش دقیق زمان، یک تقویم کاملا اتوماتیک نیز داشت.
شرکت ژاپنی در سال‌های بعد گستره‌ی محصولات خود در بازار ساعت‌های مچی را گسترده‌تر کرد. آنها زیربرندهای مختلفی به مجموعه ساعت‌های مچی خود اضافه کردند و نمونه‌های عقربه‌ای را نیز در سبد محصولات خود قرار دادند. از زیربرندهای مشهور کاسیو در بازار ساعت‌های مچی می‌توان به سری G-Shock اشاره کرد که امروزه نیز جزء محصولات پرفروش این برند هستند. برند جی شاک در سال ۱۹۸۳ تاسیس شد و تمرکز خود را روی ساعت‌های دیجیتال، اسپورت، چندکاره و گردشگری معطوف کرد. اولین محصول این برند طراحی متفاوتی نسبت به ساعت‌های زمان خود داشت و با طراحی مقاوم و شعار دوام پس از پرتاب شدن از ساختمانی بلند عرضه شد. این محصول ابتدا در آمریکا با استقبال مواجه شد اما به مرور طراحی خاص و مقاوم آن نظر کاربران سرتاسر جهان را به خود جلب کرد.
ساعت مچی CASIO  از گذشته تا حال
ساعت های جی-شاک در چندین سبک، رنگ‌بندی و اندازه، همه جای جهان محبوب اند. قیمت ساعت مچی کاسیو در رده بالا قرار نمی گیرد اما از هر کلاسی می‌توان یک مدل کاسیو را پیدا کرد.
در محصولات دیجیتال کاسیو نوآوری های بسیاری مانند اولین نرم ‌افزار ساعت، اولین صفحه نمایشگر هوشمند، اندازه‌ گیری ضربان قلب، کالری و فشار خون، برای اولین بار ارائه شدند.
مدل‌های جدید سری‌ پرو ترک با جی-شاک ادغام شده و دارای فشار سنج، دماسنج و قطب نمای دیجیتالی هستند.
بهترین ساعت های کاسیو از جمله مدل های پرطرفدار قدیمی که به تازگی دوباره مد شده اند را می توانید در فروشگاه اینترنتی زنبیل بررسی کنید و با بهترین قیمت و گارانتی معتبر بخرید. زنبیل می تواند هر کالایی را با ارسال فوری در کمتر از ۳ ساعت از زمان سفارش و تایید آن به دست شما برساند.


تاریخ انواع ساعت های مچی ساعت ,کاسیو ,ساعت‌های ,مچی ,تولید ,بازار ,در بازار ,ساعت‌های مچی ,خود را ,ساعت مچی ,جی شاکمنبع

کاســیو

ساعت مچی رومانسون

هابلوت

CITIZEN

تاریخچه برند اسپریت

HUBLOT-BIG BANG

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پالت چوبی سخن شب تخفیفان خرید اینترنتی تابلو های ترافیکی صبرم سر اومد خرید اینترنتی بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی presleypotxol Netz پندار وب